Rodzaje nadruków

Nadruki na zakupionych u nas upominkach reklamowych wykonujemy metodami tampodruku, sitodruku, haftu i termotransferu. Na wyrobach z drewna i metalu możliwe jest wykonanie grawerowania laserowego, na skórze i ekoskórze dodatkowo tłoczenia. Do zdobienia ceramiki reklamowej używamy aż sześciu technologii.

TAMPODRUK – najpopularniejsza technika nadruków na gadżetach reklamowych, polegająca na przenoszeniu obrazu (farby) ze specjalnie przygotowanej płytki na przedmiot za pomocą silikonowego stempla, zwanego tamponem. Technologia ta pozwala na druk wielokolorowy na większości wyrobów, nawet tych o nieregularnych kształtach oraz nietypowych podłożach (np. metal lub szkło). Zaletą tej technologii jest szybkość realizacji i niski koszt.

SITODRUK – metoda polegająca na przeciskaniu farby przez sito rozciągnięte na ramie,  z przygotowanym szablonem. Jednorazowo drukowany jest jeden kolor. Technologia ta pozwala na druk przede wszystkim na powierzchniach płaskich, niektórych cylindrycznych i tekstyliach.

HAFT – w pełni zautomatyzowana metoda wyszywania obrazów na tekstyliach reklamowych – sterowana komputerowo igła przenosi logotypy oraz napisy na tkaninę. Koszt tej metody obliczany jest na podstawie otrzymanego od Klienta pliku z logo, ponieważ zależy od ilości użytych w hafcie ściegów.

TERMOTRANSFER – technika polegająca na drukowaniu obrazów na papierowym nośniku, a następnie wgrzewaniu za pomocą prasy w znakowany produkt. Metoda ta stosowana jest głównie do zdobienia wyrobów tekstylnych oraz parasoli. Odmianą termotransferu jest umieszczanie napisów i prostych logotypów wycinanych ploterem z folii flex i flock

TŁOCZENIE – metoda mechanicznej deformacji podłoża za pomocą metalowego stempla, wykonanego w kształcie logotypu lub napisu. Technika ta stosowana jest na wyrobach skórzanych i skóropodobnych (takich jak: portfele, okładki kalendarzy książkowych).

GRAWEROWANIE LASEROWE – najtrwalsza metoda znakowania, w której projekt wypalany jest przez wiązkę laserową w produkcie wykonanym z metalu, drewna, szkła lub skóry. Kolor uzyskanego w tej metodzie obrazu zależy od podłoża.

ZNAKOWANIE CERAMIKI – sześć technologii, posiadających zalety i ograniczenia wynikające z dostarczonego projektu nadruku – zobacz specyfikę nadruków na ceramice

Firmowe logo możemy odtworzyć z materiału dostarczonego w postaci wydruku lub pliku graficznego zapisanego w formacie COREL DRAW, ILLUSTRATOR, PHOTOSHOP, ADOBE ACROBAT. W takim przypadku prosimy zamienić użyte czcionki na krzywe.

preloader