PAPIER FIRMOWY A4



Przed przekazaniem zamówienia do realizacji, otrzymają Państwo maila z projektem papieru firmowego do akceptacji.


ZAMÓWIENIE



Papier firmowy A4 (210 x 297 mm)*:

*Format A4 (210 x 297 mm), nadruk jednostronny, pełnokolorowy CMYK, papier offset 90 gram, w standardzie narożniki prostokątne, orientacja pionowa lub pozioma.

Papier firmowy

WYBÓR ILOŚCI:

WYBÓR WARIANTU GRAFICZNEGO*:

PROJEKT GRAFICZNY:

*Przy wyborze projektu własnego, prosimy o dostarczenie gotowego pliku do druku w formacie netto + 3 mm spadu z każdej strony. Margines wewnętrzny od formatu netto to 4 mm z każdej strony. Plik prosimy dostarczyć w pliku pdf w kolorystyce CMYK, format brutto bez makiet, spadów i znaczników, teksty zmienione na krzywe. Dodatkowo prosimy o dostarczenie pliku tif kompresacja LZW, format brutto, 300 dpi, CMYK.

*Przy wyborze projektu zleconego prosimy dostarczyć logo najlepiej w grafice wektorowej (krzywe) w plikach cdr ai psd eps pdf. Projekt zostanie przygotowany po dokonaniu wpłaty za fakturę proformę w ciągu maksymalnie 3-4 dni roboczych.

GOTOWY PROJEKT LUB LOGO:

*Prosimy o przygotowanie plików, zgodnie z informacją powyżej. W mailu zwrotnym do zamówienia, zostaną Państwo poproszeni o przesłanie plików. Pliki można również wysłać na adres
biuro@winners-gadzety.pl w temacie wpisując nazwę firmy.

DANE DO ZAWARCIA W PROJEKCIE:


DANE ZAMAWIAJĄCEGO:

DANE DO FAKTURY:

NAZWA FIRMY LUB IMIĘ I NAZWISKO:
ULICA I NUMER:
KOD POCZTOWY:
MIASTO:
NUMER NIP:

DANE DO WYSYŁKI:

 taki sam jak na fakturze inny

*Wypełnij jeśli adres do wysyłki jest inny niż na fakturze

NAZWA FIRMY:
ULICA I NUMER:
KOD POCZTOWY:
MIASTO:

DANE DO KONTAKTU DLA KURIERA:

IMIĘ I NAZWISKO:
TELEFON:
EMAIL:

EMAIL DO PRZESŁANIA PROJEKTU I FAKTURY:

UWAGI DO FAKTURY:



Akceptuję podane koszty*
Podana cena jest kwotą netto – należy doliczyć 23% VAT.
Nabywca wyraża zgodę na otrzymanie faktury w wersji elektronicznej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dn. 20.12.2012 r.)
 Tak, proszę o wystawienie faktury na zaznaczone warianty*

Warunki zamówienia *
1. Proces realizacji zamówienia trwa maksymalnie ok. 10-12 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie i akceptacji projektu.
2. Płatne projekty graficzne wykonywane są w ciągu 3-4 dni roboczych. Grafik przystępuje do prac po uiszczeniu płatności oraz przesłaniu materiałów niezbędnych do wykonania projektu: tekst, logo, zdjęcia itp. Nie sprawdzamy plików pod względem jakości zdjęć i błędów tekstowych oraz nie wykonujemy obróbki zdjęć. W ramach wykonywanego płatnego projektu, Studio Graficzne wykonuje 3 poprawki w cenie, kolejne zmiany są dodatkowo płatne. Wizualizacje przedstawione w formularzu zamówienia są jedynie poglądowe dla ukazania miejsc i rodzaju nadruku. Wielkość znakowania nie odzwierciedla maksymalnego pola znakowania. Wizualizacje przedstawione w formularzu zamówienia są jedynie poglądowe dla ukazania miejsc i rodzaju nadruku. Wielkość znakowania nie odzwierciedla maksymalnego pola znakowania.
3. Minimalna ilość zamówienia papieru firmowego to 250 sztuk danego rodzaju wg jednego projektu.
 Akceptuję*

Warunki rezygnacji *
Zamawiający zobowiązany jest do sprawdzenia, czy dostarczone artykuły są zgodne z zamówieniem. W razie niezgodności, reklamację należy przesłać drogą mailową w terminie 3 dni od momentu otrzymania towaru. W przypadku reklamacji należy odesłać jedynie reklamowaną partię towaru.
Studio graficzne nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z projektu klienta. Po akceptacji wizualizacji, reklamacje związane z błędami merytorycznymi nie będą rozpatrywane.
 Akceptuję*

Transport *
Do ostatecznej ceny doliczany jest koszt transportu, szacowany po skompletowaniu zamówienia.
 Akceptuję*



preloader