FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jesteśmy tu dla Was! Zrobimy wszystko, aby współpraca przebiegała pomyślenie.

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Natomiast jeśli nie
znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytanie, to skontaktuj się z nami.

Kategorie najczęściej zadawanych pytań

 Znakowanie

  • Czy na produktach z oferty sklepu można wykonać nadruk?

Tak, większość produktów oferowanych w sklepie ma możliwość wykonania nadruku. Należy ustalić z naszym konsultantem sposób i metodę nadruku oraz zweryfikować
projekt graficzny nadruku jaki ma być umieszczony na produkcie.

  • Jakie formy nadruku są możliwe?

Posiadamy bogatą ofertę znakowania produktów. Rodzaj znakowania zależy
głównie od podłoża, na którym ma być ono wykonane. Najczęściej
wykorzystywane techniki nadruków to tampodruk, sitodruk, transfer i grawer.
Przy każdym produkcie widnieje szczegółowa informacja o rodzaju
stosowanego znakowania. Dokładny opis wykonywanych przez nas wersji
nadruku dostępny jest w zakładce: Metody nadruku.

  • Nie jesteśmy pewni, czy logotyp będzie dobrze komponował się z wybranym produktem. Czy możemy liczyć na pomoc grafika?

Nasi graficy przy każdym zamówieniu przygotowują wizualizację nadruku
dostosowując logotyp do wybranego gadżetu. Wysłanie logo do grafika przed
złożeniem zamówienia, pomoże w ustaleniu rozmiaru nadruku, a dodatkowo
rozwiąże wszelkie wątpliwości związane ze znakowaniem.

  • Czy wykonanie haftu lub nadruku w pełnym kolorze jest możliwe?

Jak najbardziej tak. Przy hafcie możliwe jest wykonanie kilku, a nawet
kilkunastu kolorów, a wycena zależy tylko i wyłącznie od wielkości znakowania.
Wykonując haft nie można wykonać jedynie przejść tonalnych. Przy nadrukach
wielokolorowych najlepiej sprawdzającą się metodą jest transfer, gdyż metodą
tampodruku i sitodruku można nanieść maksymalnie cztery kolory. Więcej
informacji o technikach znakowania gadżetów w zakładce: Metody nadruku.

  • Nie posiadamy logo w wersji wektorowej, czy nadal możemy zamówić u Państwa produkty z nadrukiem?

Tak. Nasi graficy są w stanie przerysować logotyp i przekształcić go do wersji
wektorowej. Cena usługi zależy od znaku graficznego. Wyceny dokonujemy po
obejrzeniu logotypu zgodnie z cennikiem usług graficznych.

  • Chcę poznać koszty zamówienia produktów wraz z wykonaniem haftu lub nadruku w pełnym kolorze.

Koszt wykonania haftu zależy nie od użytej liczby kolorów tylko od wielkości
logtypu i ilości ściegów. Przy nadruku koszt jest uzależniony od liczy użytych
kolorów. W celu otrzymania dokładnej wyceny na nadruk wielokolorowy
prosimy o przesłanie logotypu.

  • Posiadamy bardzo złożony logotyp/projekt graficzny? Czy możemy go również nadrukować?

Możliwość wykonania nadruku ocenia dział graficzny po zapoznaniu się z
przesłanym materiałem w wersji wektorowej. W problematycznych
przypadkach sugerujemy wykonanie próby technicznej, którą wysyłamy do
Klienta w celu oceny nadruku. Istnieje także możliwość uproszczenia logotypu
za zgodą Klienta. Wszelkie poprawki i zmiany dokonywane są zgodnie z
aktualnym cennikiem usług graficznych.

  • Nasza firma chce zamówić produkty z nadrukiem. Jakie wymagania musimy spełnić?

Po wybraniu gadżetów reklamowych prosimy o podanie konkretnych
informacji:

  • ilość produktów
  • symbol produktu
  • liczbę kolorów nadruku
  • dane do faktury VAT
  • dane do wysyłki zamówienia i nr telefonu kontaktowego
  • logo w krzywych - Corel

 

  • Czy podane ceny obejmują koszty nadruku?

Ceny umieszczone na stronie internetowej serwisu winners-gadzety.pl sącenami netto za jedną sztukę produktu bez nadruku.

  • Czy mogę zlecić przygotowanie projektu graficznego?

Płatne projekty graficzne wykonywane są w ciągu 3-4 dni roboczych. Grafik przystępuje do prac po uiszczeniu płatności oraz przesłaniu materiałów niezbędnych do wykonania projektu: tekst, logo, zdjęcia itp. Nie sprawdzamy plików pod względem jakości zdjęć i błędów tekstowych oraz nie wykonujemy obróbki zdjęć. W ramach wykonywanego płatnego projektu, Studio Graficzne wykonuje 3 poprawki w cenie, kolejne zmiany są dodatkowo płatne.
Studio graficzne nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z projektu klienta. Po akceptacji wizualizacji, reklamacje związane z błędami merytorycznymi nie będą rozpatrywane.

 

  • Chcę poznać koszty zamówienia z nadrukiem, co muszę zrobić?

Koszt zamówienia z nadrukiem wycenia dział handlowy na podstawie
informacji zawierających przede wszystkim liczbę zamawianych gadżetów, a
także liczbę kolorów ewentualnego nadruku.

Zamówienia

  • Jesteśmy zainteresowani zakupem gadżetu reklamowego, którego nie posiadacie Państwo w ofercie, czy jest to możliwe?

Tak. Mamy możliwość wykonania indywidualnego zamówienia na gadżety reklamowe bezpośrednio u naszych producentów. Czas realizacji zlecenia wynosi od 30 do 90 dni roboczych. Przed realizacją zamówienia wykonujemy próbę gadżetu do akceptacji. O szczegóły prosimy pytać dział handlowy pod numerem telefonu 52 330 69 60, email: biuro@winners-gadzety.pl.

  • Podoba mi się produkt z Państwa oferty, jaka jest minimalna wartość zamówienia?

Na zamówienia bez nadruku minimalna kwota zamówienia z jednego rodzaju
produktu to 100 zł netto. Na zamówienia z nadrukiem minimalna kwota
zamówienia z jednego rodzaju produktu to 200 zł netto. Więcej informacji na
temat dostawy oraz sposobów płatności znajduje się w zakładce: Jak zamawiać.

  • Zamówiony produkt został uszkodzony podczas transportu. Co dalej robić?

Sklep Winners-Gadzety nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia
powstałe podczas transportu przesyłki oraz za zagubione przesyłki z winy firm
kurierskich. Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie
posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy towar jest zgodny
z zamówionym. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy przy odbiorze
spisać protokół reklamacji, który będzie podstawą do ubiegania się o
odszkodowanie od firmy kurierskiej.


Jaki jest czas realizacji zamówienia?

  • Proces realizacji zamówienia trwa ok. 10-12 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie. W okresie przedświątecznym nie obowiązuje standardowy czas realizacji. Z uwagi na dużą ilość zleceń prosimy o każdorazowe potwierdzenie terminu. Możliwa jest realizacja zamówienia w trybie expressowym za dodatkową dopłatą.
  • Płatne projekty graficzne wykonywane są w ciągu 3-4 dni roboczych. Grafik przystępuje do prac po uiszczeniu płatności oraz przesłaniu materiałów niezbędnych do wykonania projektu: tekst, logo, zdjęcia itp. Nie sprawdzamy plików pod względem jakości zdjęć i błędów tekstowych oraz nie wykonujemy obróbki zdjęć. W ramach wykonywanego płatnego projektu, Studio Graficzne wykonuje 3 poprawki w cenie, kolejne zmiany są dodatkowo płatne.
  • Studio graficzne nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z projektu klienta. Po akceptacji wizualizacji, reklamacje związane z błędami merytorycznymi nie będą rozpatrywane.
  • Czas realizacji zamówienia liczy się od momentu zaksięgowania płatności, a przyzamówieniach z nadrukiem także po pisemnej akceptacji wizualizacji końcowej nadruku. Jeśli zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dokona jakichkolwiek zmian projektu termin realizacji liczony jest od początku. Przed dokonaniem zamówienia, zapoznaj się z Regulaminem sklepu.

 

  • Czy mogę anulować zamówienie lub zwrócić zakupiony towar?

Kupujący Przedsiębiorca może odstąpić lub anulować zamówienie w terminie do 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Anulowanie zamówień w późniejszym terminie nie jest możliwe. Zwrot zamówionego lub zakupionego towaru zamówionego przez Przedsiębiorców nie jest możliwy. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość anulowania zamówionego lub zakupionego towaru, co będzie wiązało się z pokryciem kosztów manipulacyjnych przez firmę kupującą. Możliwość zmiany i anulowania zamówienia należy uprzednio potwierdzić z opiekunem handlowym.

  • Jak wygląda proces reklamacji produktu?

Należy niezwłocznie w formie pisemnej wysłać reklamację do opiekuna handlowego z wypełnionym formularzem reklamacji oraz z widoczną wadą na zdjęciu – jeżeli jest taka możliwość.

  • Czy towar oznakowany podlega reklamacji?

Towar oznakowany na zewnątrz nie podlega reklamacji w zakresie wad widocznych. W pozostałych przypadkach obowiązują ogólne warunki współpracy.

  • Czy powinienem się sugerować kolorem produktu na stronie internetowej lub w katalogu?

Staramy się maksymalnie możliwie odzwierciedlić kolory i odcienie naszych
produktów. Jednak ze względów technologicznych nie jesteśmy w stanie
zagwarantować absolutnej 100% zgodności koloru prezentowanego w katalogu z oferowanym towarem.

Faktury

  • Czy za zakupione produkty otrzymam fakturę VAT?

Po złożeniu zamówienia wysyłana jest faktura proforma w celu zrobienia
przedpłaty za zakupiony produkt. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie
bankowym sklepu wystawiana jest faktura VAT. Więcej informacji na temat
dostawy oraz sposobów płatności znajduje się w zakładce: Jak zamawiać.

  • Kiedy i w jaki sposób otrzymam fakturę VAT?

Faktury VAT wysyłane są za pośrednictwem poczty elektronicznej w ciągu 7
dni od daty wystawienia.

  • Nie otrzymałam/otrzymałem faktury VAT, co zrobić?

Jeżeli nie otrzymają Państwo faktury VAT w przeciągu 21 dni od chwili zakupu, fakt ten należy zgłosić telefonicznie do biura sklepu (52) 330 69 60 lub drogą mailowa na adres: biuro@winners-gadzety.pl. Zostanie wtedy wystawiony duplikat faktury VAT i ponownie wysłany na wskazany przez Państwa adres.

Dostawa

  • Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionych produktów w siedzibie firmy?

Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową. W szczególnych przypadkach
możemy umówić się na odbiór osobisty ale prosimy o wcześniejsze ustalenie
takiej formy odbioru zamówienia z Działem Obsługi Klienta. Więcej informacji
na temat dostawy oraz sposobów płatności znajduje się w zakładce: Jak
zamawiać
.

  • Czy możliwe jest dokonanie płatności za pobraniem?

Serwis Winners-Gadzety nie wysyła zamówień za pobraniem. Wysyłka
zamówienia możliwa jest po dokonaniu przedpłaty ustalonej z działem
handlowym.

  • Mam podpisaną umowę z firmą kurierską, czy mogę odebrać produkty za pomocą własnego kuriera?

Z uwagi na wiążące nas umowy z firmami kurierskimi oraz bardzo dużą liczbę
paczek wychodzącą każdego dnia z naszych magazynów nie ma możliwości
odbioru zamówienia własną firma kurierską.

  • Czy można określić godzinę dostawy?


Przy składaniu zamówienia można zaznaczyć prośbę o dostarczenie przesyłki
do godz. 10:00 lub godz. 12:00 konkretnego dnia. Jest to usługa dodatkowo
płatna zgodnie z cennikiem firm kurierskich. Możliwość wykonania powyższej
usługi jest uzależniona od regionu w jaki ma być dostarczone zlecenie. Firmy
kurierskie zaznaczają w regulaminach, że nie w każdym regionie są w stanie
dostarczyć paczkę do konkretnej godziny.

  • Co zrobić w przypadku gdy paczka nie została doręczona na czas?

Należy jak najszybciej skontaktować się infolinią danej firmy kurierskiej i podać
numer przesyłki, po którym będzie można zlokalizować paczkę. Jednocześnie
prosimy także o telefon do działu handlowego (52) 330 69 60, który służy
swoja pomocą w problematycznych sytuacjach.

Czas realizacji zamówienia

Zależy nam na czasie, czy można przyspieszyć realizację zamówienia?

Realizację zamówienia można przyspieszyć wysyłając e-miał na adres: biuro@winners-gadzety.pl lub (52) 330 69 60 wraz z potwierdzeniem przelewu.Można także zadzwonić i ustalić z Biurem Obsługi Klienta wcześniejszy termin realizacji.

Płatności

  • Składam zamówienie po raz 3. Czy istnieje możliwość płatności po realizacji?

Istnieje możliwość płatności po realizacji, pod warunkiem, że dotychczasowa
współpraca układała się bez zastrzeżeń, a faktury regulowane były zawsze w
terminie. Są to ustalenia negocjowane z każdym Klientem indywidualnie.
Płatność po realizacji zamówienia jest także możliwa w przypadku klientów
instytucjonalnych (urzędy, szkoły) po otrzymaniu oficjalnego zamówienia z
pieczątką i podpisem osoby upoważnionej do ich składania. Więcej informacji
na temat dostawy oraz sposobów płatności znajduje się w zakładce: Jak
zamawiać
.

  • Na czym polega płatność przelew - przedpłata?

Przedpłata to przelew na kwotę wskazaną na otrzymanym dokumencie w
postaci faktury pro forma, na której widnieje także numer konta oraz wszystkie
dane niezbędne do wykonania przelewu. Po zaksięgowaniu przelewu na
koncie bankowym zamówienie zostaje wysyłane na wskazany adres. Więcej
informacji na temat dostawy oraz sposobów płatności znajduje się w
zakładce: Jak zamawiać.